عشق

یه چیزی هست که همه ما باید بهش توجه داشته باشیم یه رکن اساسی موضوعی که همه ادعاشو میکنیم ولی درون ما خیلی کمرنگه

من می خوام یه عشق خالصانه داشته باشم یه عشق واقعی چیزی که همه دنبالشن من میتونم برای بازگشت به عشق از طریق درمان و شفای خودم با خودم قدم بزرگی بردارم دوست داشتن خودم کلید دوست داشتن دیگرانه عشق با خودم اغاز می شه پس باید اول از خودم شروع کنم وقتی رابطه هم با خودم بر پایه عشق و احترام باشه باعث تغیر ارتباط من با بقیه تو زندگی میشه از جمله کسانی که دوستشون دارم من در مورد خودم چه احساسی دارم خودم رو دوست دارم و به خودم احترام می زارم ؟به خودم افتخار می کنم ؟ اگر پاسخم منفی است این پاسخ دلشکستگیهام رو اشکار می کنه من وقتی خودم رو دوست نداشته باشم و به خودم احترام نزارم به دیگران اجازه می دم بدون عشق و احترام با من رفتار کنن اگر کسی بخواد به عنوان د.ست یا محبوب یا همسر نقشی تو زندگی من ایفا کنه چون من دقیقا نمی دونم چه کسی رو می خوام پس طبیعی که چنین شخصی موونی نیست که دلخواه منه من از اول این مطلب رو می دونستم با عشق به خودم اگر کسی بخواد با من باشه بایستی از وادی عشق و احترام اومده باشه نه از دنیای ترس و بی حرمتی

اگر من در حال حاضر با کسی ارتباط دارم که بهم احترام نمی زاره میتونم وارد یه دوره پاکسازی روح بشم تا هردومون به عشق و احترام برگردیم من میتونم از خودم شروع کنم با دیگران ادامه بدم اگر هیچ احترامی وجود نداشته باشه دیر یا زود منجر به دلشکستگی میشه

 

 

.                                           

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
ورود برای 13 ساله ها ممنوع چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:13 ب.ظ http://mamno-13.blogsky.com

دوست عزیز ازمطالب استفاده کردیم
به وبلاگ ما سر بزنید حتما استفاده کنید
اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما برسد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند
به علت حجم بالای عکسهای آموزشی ما شما 5 دقیقه صبر کنید تا وبلاگ ما لود شود خیلی خوشحال میشوم ازاین فرصت نهایت استفاده را ببرید
پیروز باشید به امید روزی که موضوع وبلاگهای من باعث ایجاد همکاری دو جانبه وبلاگهایمان شود
http://mamno-13.blogsky.com
ورود برای 13 ساله ها ممنوع
http://emailiranian.persianblog.ir
هدیه به دخترا و پسرا

علی چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:54 ب.ظ

نمیدونم چی باید بگم ...عکسا رو دیدم خیلی کوچیکن ...
راستی تو فقط باید یکمی به اطرافت نگاه بندازی ...
آره درسته باید اول خودتو پیدا کنی ...
اما یه نگاه به اطرافت بنداز ...
خیلیا هستن که منتظر تو هستن ....خیلیا

یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:17 ب.ظ http://rue.blogsky.com

سلام دختر شرقی
وبلاگ زیبایی داری
ممنون بابت لینک..منم لینکت کردم
یکی سفارشتو کرد..
دلت شاد

یاور راهی شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:50 ب.ظ

خوب است وبیشتر به واقعییتها ی خودتان نزدیک شوید

مهدی شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:20 ب.ظ http://exsireeshgh.blogfa.com/

سلام
وبلاگ قشنگی درست کردی
حالا بیشتر درباره عشق بدان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد